Sagaform

Om det är något jag absolut dyrkar inom inredning så är det Sagaform. Inte endast pga. att deras produkter är så stilrena o har en unik o varierande design, utan också för att de är så pass praktiska o användbara!
Jag introducerades först till Sagaform genom min student då jag bland annat fick fyra stycken martiniglas av deras design, o ända sen dess har jag blivit fast! Efter snart ett års samlande har jag bland annat martiniglas, vinglas av olika sorter, juiceglas, skålar med mera. Det är så roligt att få o så roligt att ge bort, den perfekta presenten helt enkelt! O när man väl börjat att samla måste man fortsätta tills man fått ihop hela serien.. Det enda som krävs är lite kosing i plånboken o en stor uns med tålamod hehe...

Bilderna: Serien Spectra med vinglas o vattenglas med tillhörande karaff. Jag har vinglasen i både den lila o blå serien. 




Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Säger bara en sak, ÄLSKA SAGAFORM!! Överdriver nog inte när jag säger att en stor majoritet av alla glas, skålar osv kommer vara från dom när vi flyttar ihop sen :))) <3

2012-04-15 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0