Countdown

Nedräkningen fortsätter, så här ser det ut idag:

Om tre dagar ska jag se dessa herrar i Stockholm: 



Klippet är från en av deras första spelningar på sommarens Europaturné i Italien, spelandes Only The Children o Hydra. En likadan öppning på Skansen o jag dör en säker död! :D

O om 20 dagar åker jag till solen, värmen, härligheten:





O så här efterlängtad tror jag aldrig att utlandssemestern har varit. Ärligt talat, här i Strängnäs var det sommar ca två veckor i MAJ, då jag jobbade som mest innan semestrarna började ta fart. Sen har det enbart gått utför, inte en klarblå himmel sen dess vad jag kan minnas, o ett alltför kallt dopp i Möckeln i Värmland. Nej ni, två veckor på Cypern kommer sitta riktigt, riktigt fint!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Fullbokat schema = me like! Ska bli så sjukt skönt att sitta glassa i solen.. :))) <3

2012-08-07 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0