120821

God eftermiddag!

Befinner mig just nu i Degerfors vilket jag o T gjort sen i fredags, för oturligt nog så blev kräftskivan hemma hos syrran inställd då hela familjen åkte på magsjukan.. Lagom trevligt sådär precis innan förskole o skolstart.. Men det går fler tåg! :)

O sen är jag lite kluven om jag kanske skulle överväga ett karriärbyte, kanske sadla om till rallyförare? Why you ask? Jo för igår var jag iväg o övningskörde sådär lagom olagligt ute i skogen för allra första gången. O då fick man ju höra att det absolut inte finns några andra som kör där ute, för där befinner sig endast motionärer ute i motionsspåren. O när jag hade kört runt några varv på ettan o tvåans växel o hade lärt mig att gasa o svänga någorlunda, tror ni inte att det kommer en biljävel från motsatt sida? Jaha ja, tänkte jag, så jag svängde in så långt det gick mot min sida så jag råkade riva upp några buskar.. Men bilen pajade iaf inte! (tummen upp) Av att döma ifrån de som satt i bilen så gick det överlag mer än bra, så jag får väl lita på dem. Det var riktigt roligt så nu vill jag verkligen fortsätta köra så mycket det går! Får ta ett steg i taget

Strax blir det att gå ut o gå med de tre hundarna härhemma o "lida" i höstvädret, vilket känns helt okej när man om sex dagar ska till sydligare breddgrader ;) (Jag tycker inte synd om er!)

O ni har väl inte glömt min Instagram? Följ mig så följer jag tillbaka! porcaro_ är namnet!

Två smakprov:

Two sides of the cat to choose from:






Finaste Kissemissen nånsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0