120101!

Gott nytt 2012 på er alla! :D

Det kommer att ta ett tag att vänja sig vid att skriva 2012 istället för 2011, o att vänja sig vid tanken att jag faktiskt fyller 20 i år! Herregud, nu är man snart inte så liten längre.. :D

Hur som helst så hoppas jag att ni har haft en lika trevlig nyårsafton som jag! Den spenderades tillsammans med älsklingen o hans familj :) God mat (stekt lammfilé med ugnspotatis o rödvinssky) i sällskap utav några cider o en hel del skratt var precis det jag önskat o föreställt mig. O så åt vi typ världens godaste efterrätt också, saffrans Créme Brulèe med hallon!

Nu har jag varit hemma hos älsklingen sen i torsdags, o imorn åker vi hem till mig :)) Planerna är att åka till Hufvudstaden för en heldag o shoppa lös, o att se The Girl With The Dragon Tattoo på bio. Dä kommer bli mys dä! :)

O så vill jag bara klargöra en sista sak; att detta är mitt första inlägg skrivet på min alldeles egna, sprillans nya iPad!! En av flera kanon klappar som kommer perfekt till pass! Bild på paddan kommer ;]

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0