120111

Don't think I haven't tried..
För jodå, visst har jag försökt att blogga både från iPaden o vanliga PCn, men neej, blogg.ses app vill inte publicera bilder, o redigeraren på hemsidan krånglar.. Så det får bli ännu ett inlägg utan visuella hjälpmedel :D

Hur mår Bea annars då? Jodå, jag kan inte må bättre faktiskt!! För man kan inte känna sig annat än LYCKLIG efter att ha spenderat några underbara dagar tillsammans med älsklingen under o efter nyår <3 Vi hann inte med nån bio, men däremot en härlig dag i Stockholm där vi utan tvekan lyckades med vår bedrift att delta i den brutala mellandagsrean (Gina Tricot kunde liknas vid ett slagfält) o på hemmaplan lagade vi o åt gott o gick på mysiga långpromenader med både Siri o vovvarna i Degerfors :) Det är det enkla som gör det bästa :) Igår åkte min käreste hemåt o lyckades komma fram nästan två timmar efter utsatt tid, men för det första så är det ju SJ, o för det andra så var det ju inte bara hans tåg som påverkades, utan alla andra på Svealandsbanan eftersom det är sjujäkla svårt att hålla elledningarna hela o fina :DD Nej, det räcker med att nämna SJ två gånger i ett o samma inlägg, I'd prefer to rather not help out another future trainastrophic :D

Den här veckan blir det att ta det lugnt hemma o tänka på kära pappsen som ska operera sin andra höft på torsdag. Så jag får öva på mina hemmafru-skills o gosa med Siri. O det skall nog gå finfint!

O sen begriper jag bara inte hur jag först NU, vid 19 års ålder har börjat inse hur fantastiska Beatles är?! Paul McCartney var ju som sagt tjottahejti grym live, o "Singles #1" skivan jag köpte i Stockholm nu går på repeat, o både mamsen, älsklingen o många fler än så har avgudat dem i evigheter.. Men det är, bättre sent än aldrig som gäller, ja!!

Dagens Beatleslåt: Paperback Writer

YOUTUBA den för appen won't let me! :(

So long!


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

http://www.youtube.com/watch?v=sH3TvSxT288



Lyssna o njut :]

2012-01-11 @ 07:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0