120112

Idag hörni, idag är jag uppe med tuppen! (egentligen inte, men med tanke på att jag vaknat tidigast TIO typ två veckor i rad nu så känns det på tok för tidigt att väckas vid halv sex.. :D)
Siri har skuttat in o ur mitt rum hela morgonen eftersom att husse åkte iväg till Katrineholm vid sextiden imorse för sin andra höftoperation. Så för några dagar framöver blir det jag som tar ut henne på morgon, dags o kvällspromenader! :D Men hon är ju världens finaste o jag behöver komma ur mitt sjusovande på mornarna, så a bit of change is good :))

Nu skänker jag en extra tanke o en STOR kram till kära pappsen <3 I sinomtid kommer du kunna springa som aldrig förr :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0