120120 - Gratz Mr. Stanley*

God kväller! 

Idag har varit en bra dag, en mycket bra dag! :D Det kändes riktigt härligt att vara tillbaka på jobbet igen, o få träffa alla sötingar till barn! ♥ De små gullungarna på 1-3 år är ju helt underbara, hihi! När jag kom hem vid halv fem tiden möttes jag utav en trevlig överraskning i brevlådan, närmare bestämt tre utav Beatles legendariska mästerverk - Help!, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band o Abbey Road, som bästa älskling beställde till mig. Så nu blir det hörlurarna på i helgen! O som om inte fredagskvällen vore nog tillfredsställd blev det myskväll med käraste föräldrarna (o Siri) framför teven med en god familjepizza som middag. Nu är jag skapligt trött både i huvudet o i kroppen, så nu blir det lite Spotify innan jag somnar... igen haha, slumrade till ett bra tag i fåtöljen förut hehe.. När man jobbat intensivt i åtta timmar o kommer hem o varvar ner så är det kört, då kan man slockna varsomhelst. Om jag har tur får jag sova som en söt liten gris inatt! =]

O nej, jag har inte glömt för er som undrar, för hur kan man glömma bort bästa Pålles 60-årsdag!? Nej ni, så långt tänker jag aldrig gå ;]
grattis Mr. Stanley på 60-årsdagen, du blir äldre o äldre men innehar lika många bi/triceps som för 39 år sen, o har dessutom opererat dina stämband o med ett nytt album o världsturné på g, så gör mig för f-n inte besviken!!! :) (som om du ens kan.. :D)



KISS 2012/13 I SVERIGE, vågar inte ens tänka tanken!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0