120123

God kväll!

Det känns inte som att jag gör så mycket mer än att jobba, äta o däcka i soffan. Men det gör mig ingenting, eftersom jag trivs som fisken i vattnet på jobbet! :D Man blir än mer sporrad att gå iväg på morgonen när man blir så pass uppskattad som man blir, o när barnen, som är det viktigaste, uppvisar en sån stor tillit till mig. Så därför står jag mig endast positiv till att jobba även imorn, på onsdag, fredag o sen gå iväg på middag med arbetskamraterna på fredag kväll :D Kort sagt så njuter jag utav vardagen just nu!

Tittar för närvarande på Guldbaggegalan eftersom jag totalvägrar att se på herrhandboll efter fiaskot mot Polen i förra matchen i EM.. (VEM tappar en 11-målsledning i andra halvlek?? :DD) Petra Mede är verkligen klockren som värd, hon är en utav få som kan blanda humor o allvar utan att det floppar. Heja Petra!

Blir att titta klart på galan o sen bums i säng.

Över änd üt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0