120124

Jag sitter ändå vid datorn o betalar räkningar o utför diverse andra bankärenden, så varför inte klämma in ett litet inlägg på det?

Idag jobbade jag 9-12, vilket kändes lite tafattigt när jag är van att jobba mellan sex o sju timmar men det gick det med! :D Vi hade samling o bakade lite kakor o bullar eftersom att vi nu i vår har Pippi-tema på förskolan. Dock, (vilket som tur var antar jag) fick barnen baka av en trolldeg, som är oätlig, hajar ni? OÄTLIG. Jag fick påminna dem om att degen var just oätbar några gånger i förmiddags så varför inte påminna er också? :D Till sist blev det lunch o sen hemgång, där jag rätt så snabbt tog med vår kära toka ut på en långprommis. O åh så skönt det var! Lagom kallt, o Siri var på sitt absolut STÖRSTA bushumör, så hon fick kuta fram o tillbaka till mig o rulla sig i snön.. Skapligt trött var hon efteråt hahah, så nu ligger hon däckad precis intill mig ♥

Nu blir det till att pyssla lite o sen ta det lugnt i soffan. O glöm för bövelen inte Hårdrockens historia (original: Metal evolution) på SVT2 ikväll!! Har totalfastnat på den serien, även om de inte tar upp nåt man inte redan har kännedom om. Sjukligt bra för oss tuffingar som gillar hårdrock :):)


Tre härliga bilder på tokan från en prommis i början på året!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Söt-Siri <3



Jag är fortfarande så besviken att jag missade avsnittet av Hådrockens historia när KISS var med.. Haha :'[

2012-01-24 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0