120128

Jaha, då var det helg igen då! O denna gång är helgledigheten mer efterlängtad än vanligt, för visst känner jag mig lite sliten efter en hel arbetsvecka.. Även om det bara varit härligt att få jobba! :D

O gårdagen var en minst sagt innehållsrik dag! Först tre timmar jobb, sen hem o ut på en promenix med tokan som vi förresten misstänker har kommit in i ännu en löpperiod.. Hon markerar sitt revir överallt o är dunderexalterad när vi är ute, slickar sig, såatte.. Förhoppningsvis glömmer hon bort att hon vill ha valpar inom kort! :D Iaf, senare mot eftermiddagen gjorde jag o mamma sällskap ner till stan för att få våra kalufser fixade. För min del var det ett bra tag sen jag gjorde nåt åt mitt hår, o jag fick en ordentlig uppfräschning kan jag lova!! Jag har inte varit nöjd med nån frisör på bra länge men den jag träffade igår var jätteskicklig o proffsig. Så dit bär det definitivt av fler gånger! Om två veckor ska jag dit igen för att tona håret lite :) När kalufserna var ordnade gick vi till blomsteraffärn o hämtade ut en jättevacker blombukett som min käraste älskling hade skickat till mig, bara för att!



Du är bara för underbar älskling, älskar dig ♥♥

Sedan avslutades kvällen med en trevlig middag på Grekisk taverna tillsammans med jobbet :) God mat bestående av Toast Skagen, Oxfiléplankstek, Cheesecake till efterrätt o så ett gott vitt vin på det. Mätt, go' o gla' var man efteråt :D





Resultatet efter gårdagens klippning! Frisören tunnade ur håret o toppade en dm (!!), samt klippte så att ansiktet ramas in lite mer. Är supernöjd! :)

Nu fortskrider slapplördagen i sällskap av Beatles o en god varm kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0