120130

Monday Monday!

Vaknade vid halv nio imorse av att telefonen skrålade utav all sin styrka, så för att bli av med oväsendet svarade jag o fick ännu en jobbtillfrågan vilket resulterade i att jag idag fick umgås med ett x antal treåringar mellan 10.30-16. Helt okej att jobba 5,5 timmar faktiskt! :) Nu på eftermiddagen har jag börjat känna mig lite sjuk med ond hals o snuva, men vad är det när det går magsjuka på jobbet :DD Då har jag inget emot en liten (eller stor för den delen) förkylning :D

Imorn hoppas jag (faktiskt) på en vilodag, för jag behöver verkligen få tid till att rensa bland alla mina smycken. Just nu ligger de bara i en enda stor hög, o sen kan jag behöva rensa bort alla fina egengjorda halsband o armband man fått från barnen hehe.. O roligaste idag var ju när jag satt o pärlade med två flickor o den ena förklarade att de vanligaste (o fulaste) pärlorna FAKTISKT heter indianpärlor. Hahah, hur kan jag ha missat att det kallas så under all den här tiden? :O

Bilden.. symboliserar min längtan till min finaste o käraste, som jag äntligen får träffa igen på fredag <3 Låt dessa dagar gå fort nu..


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Gud vilken gullig bild.. :* Älskar dig mest av allt mitt hjärta, du är det finaste som finns <3<3 Jag hoppas den här veckan kommer gå fort för jag vill helst inte spendera en dag till utan dig <3

2012-01-30 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0