120119

Hejsan hejsan!

Snacka om att dagarna har rullat på.. Pappa har varit inlagd, jag har hunnit med både barnvakt, ett x antal promenader med Siri, lagat mat, varit o handlat, diskat o gjort alla hushållssysslor som går att göra som jag annars slipper undan :) Men allt har gått bra, o när min kära T kom hit i helgen för att hjälpa till o avlasta gick det ännu lite bättre ♥ Ett stort tack för all hjälp igen älskling ♥
Pappa kom iaf hem i tisdags efter fem dagar på sjukhus o han mår under omständigheterna bra! :D Piggare o mer alert än förra gången vill jag minnas, så nu är det bara att köra järnet under konvalecenstiden. Men visst må man ha varit snäppet (..) nerdrogad när man frågar sköterskorna om julafton har varit än.. hahahah, det kunde ha varit ett tecken på tidig Alzheimers, men lyckligtvis var det ett bevis på att de starka medicinerna gjorde sitt jobb xD
Imorn ska jag äntligen få jobba lite, liksom nästa vecka vilket känns mycket skönt o efterlängtat! Så det blir tidig läggdags ikväll, eller iaf ett försök till det.. Note to self: When about sleep, sleep! :D

Förresten så tror jag att mina dagar som barnvakt är räknade, för vem behöver en faster när man kan spela på varsin iPad? :D


haha, tursamt att både jag o T har varsin nu, o från den stunden de fick fatt i dem hade de nåågot svårt att släppa dem ;P Det bästa på hela kvällen var ju när Alma, fyra år, frågar om hon kan få en i födelsedagspresent hahah :] (hon fyller år i februari). Once iDamaged, always iDamaged :)

O eftersom ni trånar kan ni väl få close-ups på paddan min!

image description
image description

I hopp om en skön arbetsdag imorn! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0