120711

Hej hej!

Som ni kanske märkt befinner jag mig fortfarande i det där låga bloggaktivitetsläget, men nu är det dags att skärpa till sig på riktigt. Eller hur Bea!!

Jag är på g med studentbilder o annat, o jag kan redan nu bjuda på några från när jag o T var i Oslo o såg våra HUSGUDAR.
Självfallet längst fram, svettiga o goa står de o spelar sina Greatest hits i en helt omvänd ordning än vanligt o efter några låtar så gör de en tvärvändning o spelar MAKIN' LOVE!!!!!! En Paul dänga från 1976 som de inte spelat på flera turnéer! Mumma tyckte vi!! O just det.. Jag kommer inte alls ihåg vilken låt de spelade eller om de spelade nåt då överhuvudtaget, men helt plötsligt så står jag o håller ett Paul Stanley plektrum I MIN FUCKING HAND. SOM HAN STÅTT O SVETTATS O SPELAT MED. LITE LAGOM REPIG O SÅ OCKSÅ. ♥ O nu är den bara min. BARA MIN! :D När Paul hade kastat ut den i publiken hade ingen riktigt fått tag på den o när alla letade på varandra letade jag på marken o vem vare som fick den? :D

Överlag var den 30 juni så fruktansvärt värd o så fantastisk att jag helt enkelt inte kan göra mer än att fortsätta försätta mig i KISS eufori. De är helt klart bäst på vad de gör o det är nog bara dem som gör en bussresa på sju timmar hem mitt i natten 110 procent bekymmerslös.

Här är bilderna instagramade o fina, for your pleasure:



Gene, just like back in day



Mmmm.. Pålle!!





Min andra älskling 8)

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

30:e juni ägde så jävla hårt!! Bussresan på drygt sju timmar var sjukt värt! Jag dog så in i helvete när de började spela Makin' Love också, inte alls förberedd på det så det var en positiv överraskning :D O du är så duktig som tog plektrumet älskling :]

2012-07-16 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0