120728

Hej hopp!

Här i Värmland har jag det bra, har varit här sen i måndags o mestadels bara tagit det lugnt.
Föga förvånande har faktiskt JAG, som egentligen inte är nån badkruka men anser att det bör vara minst 30 grader i vattnet innan jag hoppar i, badat i Möckeln o då snackades det inte om några 30 grader inte.. Snarare mellan 10-15 grader, SVINKALLT! Ändå sken solen o det var relativt varmt.. Men icke sa Nicke. Hur som helst så kan jag ju faktiskt stoltsera med att jag har badat inrikes i år, o det räcker så :D Igår var det exakt en månad kvar till Cypern o då kommer jag mer eller mindre bosätta mig i Medelhavet ♥

Häromdagen var vi till Örebro en sväng där jag fyndade lite kläder på rea, hittade födelsedagspresenter till pappsen o älskling köpte en så kallad "i-Rig", en miniförstärkare man kan koppla till sin iPhone/iPad.

O nu har ju OS börjat också så det lär nog bli en del tittande idag, även om vi inte orkade titta klart på invigningen igår. Vi tittade endast för att se när Sir Paul McCartney skulle avsluta hela spektaklet, men det mesta går ju att hitta på YouTube.. ;)

Här har ni lite bilder, vill ni bli uppdaterade oftare så följ mig på Instagram, porcaro_ heter jag!



Från i torsdags när vi frös ihjäl i Möckeln



Försökte återfå normal kroppstemperatur o bli brun samtidigt



Sommarmat, mumma!!



Goaste Kissemissen nånsin ♥



Kissemiss Cilla. Tänk om man själv kunde sova så skönt!



Fina älskling på Marieberg Galleria i Örebro :) ♥

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0