120526

Då är jag nyligen hemkommen från en liten tripp till grannstaden! Uträttade alla mina planerade ärenden, samt fyndade lite på rea också (vilket jag alltid lyckas med vid varje shoppingtillfälle! Go me ;] Först en superskön typ huvtröja fast utan huva (..) på Team Sportia nedsatt med 100 kr o en jättefin armbandsklocka inne på Ur & Penn, nedsatt från 500 till 250! En ny Regalklocka i vitt, o som jag längtat efter en sån!! Jag hade en likadan med svart ur innan, men den pajade ju såklart, o idag tyckte jag att min vänstra handled varit utan sällskap för länge. Så nu har den fått en ny kompis.
Jag växlade också till NOK inne på Forex, o ironin låg på högtryck när kvinnan bakom disken bad mig behålla kvittot om jag skulle vara i behov av att växla tillbaka till SEK igen: "Fast det lär du ju inte behöva göra när det är så pass billigt där. Eller?" Fast man får väl aldrig skämta om nåt norskt igen nånsin iofs :)

Min snygga klocka:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0