120625

OJ vad jag är sämst på att blogga!! :D

Jag planerade faktiskt att fixa o trixa med bilder att publicera häromdagen när jag satt på Swebus påväg hem dan innan midsommar, men då fick älsklingen en sommarjobbsförfrågan via telefon o då blev vi tvungna att på midsommardagen åka tillbaka hem till honom för en blixtvisit o hämta alla hans arbetssaker mm. Idag var han iväg o jobbade första dagen av tre veckors sommarjobb här i Strängnäs, riktigt kul!! Men nu har jag iaf all tid i världen att engagera mig lite i cyberspace såatte så är det med det! :D

Imorn när älsklingen jobbar ska jag iväg till Eskilstuna en snabbis för att uträtta lite ärenden. Bland annat måste jag in en sväng till Forex o växla lite SEK till de dyra NOrsKa kronorna. För jo precis, på lördag åker vi till Oslo för att gå på festival o se våra sminkade gubbhjältar i KISS, o då kan det ju vara bra med lite lokala sedlar o mynt.

O som en liten aptitretare till studentbilderna som ni lär o borde våndas över, får ni lite bilder från vår midsommarpromenix med Siri:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0