120303

Thorsten Flinck slog ut Sean Banan i Melodifestivalen ikväll. Noooo stop the presses, STOP THE PRESSES!!!!

Eller? Detta år är nog det enda året jag absolut inte har nån koll på årets bidrag eller överhuvudtaget bryr mig om dem. Har endast råkat (faktiskt!) höra Ranelids bidrag, o anledningen till att jag överhuvudtaget yttrar mig nåt om det är att Sara Li som uppträder med honom har varit entertainer på b.la. Cypern o att jag samtalat med henne där.

Om Ranelid vinner kanske jag börjar att bry mig igen. Men bara kanske.

Annars har jag haft en skön lördag! Tog en välbehövlig sovmorgon innan jag åkte iväg med bästa pappa o handlade. Väl hemma rensade jag skafferiet o bjöd sen alla hemma på en ljuvlig kycklingpizza innan lördagsmys framför tvn med popcorn o Gladiatorerna.

Nu tänker jag mirakulöst avsluta detta MIRAKEL till inlägg.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0