120308

God dag!

Efter ett par dagar med mycket jobb så sitter jag just nu i Eskilstuna o inväntar Swebus som jag ska åka med till Örebro för att där byta buss till Degerfors där jag kommer att befinna mig några dagar tillsammans med älsklingen <3 Det kommer att bli skönt med ett litet break i vardagen o bara få koppla av lite grann.

Gick in till Pressbyrån för en liten stund sen för att inhandla lite färdkost o kunde inte låta bli att slänga fram en Aftonbladet också.. Vad hände med makarna Reinfeldt egentligen!? Det här med att framstå som perfekt i tid o otid? Ren o skär waste of time if you ask me.

För övrigt så har jag redan haft min Converse premiär! Ett vårtecken om något! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0