120329

Då var snart mars månad till ända då. Det känns likadant i slutet av varje månad, men då tiden går så fort så säger det väl "vips!" så är det höst igen haha. Men man får helt enkelt njuta av tiden :)

Den bristande bloggaktiviteten har berott på mycket jobb, men nu förblir jag ledig några dagar då jag nu befinner mig på resande fot till Värmland där jag imorn förflyttar mig till Göteborg för en liten dos av Mister Ralf o gänget i Mustasch! Åhååå vad skönt det ska bli att få släppa lös lite o bara strunta i allting för några timmar. Det kommer bli intressant att få se o höra deras nya trummis också.
Sen blir det shopping på lördagen, då jag hade tänkt att införskaffa mig ett par nya vårskor o en skön vårjacka på InterSport. Syrran köpte en sån snygg jacka häromdagen o dessutom på rea så jag ska köra vidare på den linjen :D

O bara för en liten stund sen såg jag att Sonisphere ställer in pga. för dålig biljettförsäljning. Det var meningen att KISS tillsammans med "Queen" skulle headlina spektaklet, men det räckte tydligen inte med att sminkmonsterna skulle dit, för när ett band som ersatt sin briljante bortgångne sångare med en vinnare av American Idol sviker fansen. O med all rätt.

Nä, låt Pålle o CO sätta skräck i USA i sommar så kommer de o sätter Europa i brand nästa år :D

Det här blev ett gott o blandat inlägg, o jag avslutar med en bild på mig tagen för snart fyra år sen. Liten, nyss gått ut högstadiet o kortkliiiippt!! Haha, dagens goding eller vad säger ni..? :D



Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Ersätter man en av de, erkänt, bästa sångarna någonsin så är det nog så att mr Mays o mr Taylors konto sakta men säkert krymper! Usch, skäms på dom!! x[



O guud vad söt!! ^^ Verkligen dagens goding hihi :] <3

2012-04-01 @ 09:16:07
Postat av: Johanna

När jag scrollade ner och såg bilden var min första tanke "Men jösses, varför har människan klippt av sitt fina hår?! :O" - Blev lite glad när jag såg att bilden är fyra år gammal ;)

2012-04-15 @ 13:23:59
URL: http://taggigigelkott.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0