Never been afraid of love till I met you <3

Läser gamla inlägg från mina första bloggår o blir mörkrädd..... Haha, skriftspråket må ju ha ändrats en del sen dess.. Men kände för att fräscha upp nedanstående lista lite grann!
Here we go:

1. Musikstil?
De flesta former av rock o en uns metal. Favoriterna är glam rock, old school o vart skulle världen vara idag utan AOR!!!!!?

2. Topp tre bästa band?
KISS o TOTO kommer alltid vara självskrivna, sen får jag nog säga Beatles som tredje!

3. Favorit artist?
Är inte så mycket för soloartister men Paul McCartney. För bövelen!!

4. Artist/Band du vet mest om?
Hehe, både med o utan smink. I know it all and I'm not alone ;P

5. Bästa musikupplevelse?
KISS spelningar är verkligen något utöver det vanliga, o Maiden live på Ullevi var verkligen inte fy skam det heller, men jag MÅSTE säga TOTO. Trodde inte mina ögon när se stod endast en drygt tio meter ifrån mig. Total LYCKA!

6. Näst bästa musikupplevelse?
KISS

7. Band/artister du sett live?
Hittills (4/3-12)
KISS (2008, 2010)
Mustasch (2010, 2011)
Europe (2011)
Bullet (2011)
Electric Boys (2011 X2)
Iron Maiden (2011)
Sabaton (2011)
TOTO (2011)
Paul McCartney (2011)

Struntbanden orkar jag inte lista :)


8. Band du inte sett, men vill se live?
Gotthard med Steve Lee hade ju varit trevligt.. Queen hade också varit rätt så fantastiskt.

9. Vilken låt har finast låttext?
Omöjlig att svara på..?
Dock är Forever med KISS den som direkt kommer upp. Helt klart värd en lyssning eller två.

10. Artist/band du lyssnat längst på?
The Ark, var det väl. Nu är det väl TOTO grabbsen.

11. Favorit från idol ever?
Hahaha, att jag faktiskt en gång svarat på den frågan? Tydligen ska jag då ha svarat Sebastian Karlsson. Aja :D

12. Bästa låt någonsin?
Men gereeeej...... :')

13. Band som andra kopplar ihop dig med?
KISS o TOTO, skulle bli strikt förvånad över några övriga :D

Natti again!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0