120320

Imorse när jag vaknade blev jag negativt överraskad, fast ändå inte. För det är väl nu som vädret ska pendla mellan vinter o vår, som det alltid gör i slutet på mars o i början på april? Imorse snöade det, rätt så kraftigt, så att ett rätt bastant lager med snö låg o flinade på marken. Men solen började att skina så vackert efter lunch så nu återstår endast ett par fjuttiga vattenpölar, som Siri mer än gärna badade runt i på vår långpromenad.. Det är ju bara tur att hennes päls är smutsavvisande! :D

Annars så flyter livet o vardagen på bra, jobb rullar in nästan konstant o snart bär det av till Göteborg för lite headbanging o shopping, vilket kommer bli trevlans! Jag längtar verkligen dit!! Nästa fredag åker vi; jag, älskling, hans syster o hennes sambo. O de tre sista vardagarna av den här veckan blir det jobb innan älsklingen kommer hit igen på besök. Life is gôôd!

O i förmiddags skickade jag efter lite nytt från ljuvliga La Redoute. Man blir ju helt sjuk av deras utbud på kläder!!! Nästan allt är i helt min stil, det bara står "Beatrice" stämplat på vissa plagg.... Men det är ju franska kläder det handlar om också, Beatrix ;)

Detta klickades hem:



Ny fräsch bikini till sommaren o Cypern! Jag diggar verkligen marint o prickigt, kan det bli mer somrigt?



Tunika/långlinne i violett



Lite leggings är alltid bra att ha



Ett par snygga, stilrena o tunna vårbyxor



Det bara skriker Bea om denna klänningen! A must have! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0