11 hrs

Puhhh..!

Idag har jag jobbat i elva timmar sammantaget. Först 7-16 ordinarie tid o sen 16-18 extrajobb. Så om jag skulle säga att mitt huvud dunkar frenetiskt av trötthet vore en underdrift. Det glada humöret är det dock inget fel på! :D

Imorn är det Förskolans dag här i Strängnäs o då åker vi ner till centrum o umgås med andra barn från andra förskolor o det bjuds på diverse aktiviteter. Det ska bli kul!

..även om jag ändå längtar till slapphelg o ännu mer kvalitetstid med älsklingen.. FORZA FREDAG!


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Du får en puss o en kram för att du varit så duktig o jobbat så länge idag <3



O så längtar jag efter dig så jag blir tokig.. <3<3

2012-05-23 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0