120521

ÅH sånt härligt väder det har varit idag!! 25 grader bara i skuggan, o i solen ett gradantal närmare 30!! O tänk att jag fått betalt för att ha varit ute med barnen o njutit av solen på både för o eftermiddagen idag. Det kan man inte kalla mycket möda för pengarna inte! :) Hoppas morgondagen blir lika härlig!

Annars kanske jag skall förtella vad jag haft för mig den senaste tiden!

I onsdags åkte jag hem till älsklingen för att spendera Kristi himmelsfärdshelgen. Vi njöt av fint väder o gott sällskap, o helgens höjdpunkt var utan tvekan när vi åkte iväg till Loka Brunn för en heldag på lördagen. Vi firade jämna födelsedagar i ett medelstort sällskap på nio personer. Mycket trevligt!! Vi spenderade den större delen av dagen i vattensalongen.. Mmmm säger jag bara.. Så himla skönt att skämma bort sig i varma bubbelbad o basta i 80 graders värme.. Det gjorde gott både för själen o för ryggen. Min rygg kunde nog inte må bättre faktiskt, för en gångs skull kände jag knappt nån smärta för några timmar. Ovant men underbart! :)) Kvällen avslutades med den godaste trerätters middag jag nånsin ätit tror jag BESTÄMT, i sällskap av gott vin o många skratt. Sparris o smörsås till förrätt, UNDERBAR lammfilé med rotsellerimos till varmrätt, o så nån slags hallonparfait till efterrätt? Delikat var ordet!

Härliga tider, o fler härligheter väntar! Dock inte Mustasch som vi skulle iväg till på fredag, för både KISS o Mustasch (fin kombination av bandnamn btw) inom en månads tid svider lite för mycket i plånkan. Men det kommer fler dagar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0