120528

Ho-ho!

Jag överlevde föregående arbetsvecka med nöd o näppe, jag var rätt trött vid femtiden i fredags när jag stängde, men en stund senare kom ju älsklingen hem o det rådde bot på tröttheten :)
I lördags var vi ner till stan o köpte Mors Dag present o mötte upp mamma o pappa som var nyfrissade o lunchade tillsammans med dem. Väl hemma var det fika o chillande i solen som gällde.

Idag har dock det fina sommarvädret svikit oss, men det hindrade ändå inte dagens planer! Jag jobbade en stund på förmiddagen o sen tog vi en promenad till polisens passexpedition då jag är in need of nytt pass o legitimation. Vid sextiden åkte T hemåt igen o nästa gång vi ses blir dagen innan hans stora dag!!

Tills dess är det en del som ska hinnas med: mer jobb, införskaffande av studentpresenter, ettårskalas o klippning/färgning på onsdag! Äntligen får jag också bli fin i håret! :]

Vi testade outfits till Midsommar, o detta var det bästa vi kunde åstadkomma igår kväll. Glada o pigga var vi också ;D


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

La guapas :] <3 Ser ju något trötta ut hehe x) Fattar inte att solen kan göra en så slö :o

2012-05-29 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0