Instagram

Alla ägare samt ägarinnor till iPhone o/eller iPad kan nog inte ha missat den alldeles ypperliga o påhittiga appen Instagram? För er som inte vet vad den gör skall jag berätta. Det är en fotoapp där man kan ladda upp foton o ändra dess form, ljus, skärpa osv. Riktigt fiffigt om man är missnöjd med nån bild som man vill piffa till lite grann! Nu under Valborgshelgen lekte jag o älsklingen ganska så flitigt med våra många olika foton, o här är ett urval:


Två generationer med 3D-glasögon redo i besitting, på en biograf nära dig



Somewhere beneath the rainbow-s:









O denna, fotad o redigerad av min andre hälft:

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Jag är så sjukt nöjd med den sista bilden på dig, såå fin <3 Fler lika fina måste tillkomma :))

2012-05-01 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0