KISS live i Oslo 30/6

Detta trodde jag verkligen INTE när jag klev upp imorse:



http://www.kissarmysweden.net/ak-med-kiss-army-sweden-till-oslo

KISS ska alltså spela i Oslo lördagen den 30 juni, den andra dagen av tvådagarsfestivalen Kollen sommerfestival. Den enda spelningen i Skandinavien o förmodligen även den enda i Europa 2012!! O vilka ska inte dit om jag?!!!! :DDDDDDDDDD
Eftersom jag är med i KISS Army Swedens fanklubb så har jag möjligheten att boka en plats ombord på en buss som åker från Stockholm (vi kliver på i Eskilstuna) ända fram till festivalen o tillbaka, till ett mycket förmånligt pris! O festivalbiljett fixade jag lätt o smidigt via motsvarigheten till norska Ticnet - billettservice.no direkt efter jobbet!!! 

ÅH vad taggad jag är, det kommer bli GRYYYYYMT! Mycket folk, öl, partaj o världens bästa band på scen, vad kan gå fel!? :DDDDDD

Självklart ska älsklingen med, i sällskap av två andra bekanta. Cirka en o en halv månad kvar, it's gonna be MONSTERous!!!




"Deuce" i Stockholm 2010. Detta är filmat I PRINCIP där jag stod. Det bästa är ju att vi överröstade Gene!!! KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0